slider_01.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

Hockey Event 12 maart

6-3-2017  |

Funkey Hockey clinic groep 1 en 2

Ben jij helemaal gek van hockey of wil je het wel eens een keer uitproberen?

Op zondag 12 maart van 10.00 tot 11.30 uur organiseert MHC Voorhout in samenwerking met Stichting de Combibrug een te gek event, een Funkey Hockey clinic voor de groepen 1 en 2.

Het belooft een ontzettend leuke ochtend te worden! Kinderen kunnen op een leuke manier kennis maken met de hockeysport.

Inschrijven kan vanaf nu via onderstaande link (Stichting de Combibrug):

Deelname aan deze clinic is gratis.

Aansluitend zullen we bij MHC Voorhout beginnen met een serie FUNKEY trainingen.

Deze trainingen worden verzorgd door de hockeyspelers van de dames en heren 1, geassisteerd door de meisjes en jongens van de MA1 en JA1 en zijn gepland op zondagmorgen van 10.00 tot 11.00 uur op 19 en 26 maart, 2 en 9 april,  7, 14, 21 en 28 mei 2017.

De kosten hiervan bedragen 20,00.

Voor vragen en informatie kunt u mailen naar [email protected]

Voor leerlingen uit groep 3, 4 en 5 zal er een HOCKEY CLINIC zijn

Deze clinic wordt gegeven door spelers uit de Heren 1 en jongens uit de JA1.

Het belooft een sportieve ochtend te worden waarbij kinderen op een leuke manier kennis kunnen maken met de hockeysport. De ochtend zal worden afgesloten met onderlinge wedstrijdjes.

Inschrijven kan vanaf nu via onderstaande link (Stichting de Combibrug)

Deelname aan deze clinic is gratis.

Sticks zijn aanwezig. Voor degene (groep 3, 4 en 5) die nog geen bitje hebben, hebben wij bitjes. Deze moet nog wel op maat gehapt worden. Graag zouden we jullie willen vragen om uiterlijk 09.45 uur aanwezig te zijn.

Mocht je een eigen stick hebben, mag je die natuurlijk meenemen. Het zelfde geldt voor scheenbeschermers.

Voor vragen en informatie kan je mailen naar [email protected]