slider05.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider01.jpg

Start trainingen / opstart seizoen

19-8-2023  |

Welkom terug van vakantie!  Hieronder vind je belangrijke informatie over de start van het seizoen en de nieuwe velden.

Start trainingen
De trainingen van de selectieteams starten komende week (vanaf maandag 21 augustus). De trainingstijden en dagen voor komende week staan in de app.
Dit trainingsschema is alleen voor komende week: Velden en tijden veranderen in de week erna!

Vanaf maandag 28 augustus starten de trainingen van alle teams. Het voorlopige trainingsschema met tijden/dagen vind je in de loop vanaf dit weekend/begin volgende week in de Lisa app en op de website.

We werken nog met een voorlopig trainingsschema, omdat veel trainers nog geen (definitief) schoolrooster hebben. Dus trainingstijden en dagen kunnen de aankomende weken nog wijzigen. Wij melden wijzigingen via de website en je ziet natuurlijk de trainingstijden in de persoonlijke tijdlijn in de Lisa app. Check dus regelmatig de app en website voor mogelijke wijzigingen en deel deze met je teamgenoten! Houd hier ook rekening mee bij het maken van BSO afspraken.

Speel je niet in een selectieteam en wil je met jouw team komende week al trainen dan kan dat natuurlijk. Check eerst bij je team of er voldoende spelers willen trainen. Neem vervolgens contact op met jullie trainer of hij/zij beschikbaar is en meld jullie extra training aan door een mail naar [email protected].
We zorgen dan dat er een veld beschikbaar is en de training zichtbaar wordt in de Lisa app.

Oefenwedstrijden / start van de competitie
Voor alle jeugdteams zijn oefenwedstrijden gepland op zaterdag 26 augustus. De tijden van jullie wedstrijd staan in de persoonlijke tijdlijn in de Lisa app en op de website.

Het competitieschema is inmiddels bekend en jullie zien de wedstrijden, vaak nog zonder starttijd, in de app. De starttijden van jullie wedstrijden worden door het wedstrijdsecretariaat van de thuisclub bepaald en zie je in de app zodra de planning is gemaakt.

Teambegeleiders/coaches
Voor zover jullie dat nog niet hebben gedaan verzoeken wij de teams vriendelijk om een groepsapp te maken met spelers en ouders. Als jullie dat doen is het fijn als wij weten wie jullie coach en/of begeleider worden. Geef dat zodra bekend door via [email protected]

Stand van zaken sportpark
Tijdens de vakantie zijn er veel werkzaamheden uitgevoerd op het sportpark. Veld 2 is zo goed als klaar. De aannemer heeft ons toegezegd dat de nieuwe velden 2 en 3 op vrijdag 25 augustus worden opgeleverd, zodat ze op 26 augustus gebruikt kunnen worden.

Wat moet er komende week gebeuren?
Op veld 2 wordt de sproei installatie aangesloten en er worden goals en dugouts geplaatst.
Op veld 3 wordt geëgaliseerd en het zand wordt ingeborsteld/verspreid.
Op veld 2 en 3 wordt de verlichting aangesloten, hiervoor moet een elektra kast geplaatst worden bij veld 2.
Zodra deze werkzaamheden afgerond zijn worden de velden gekeurd en vrijgegeven voor competitiewedstrijden.

Er bereiken ons met enige regelmaat vragen over de velden. Daarom kun je op deze pagina informatie vinden over de velden/werkzaamheden op het sportpark.

Verlichting veld 1
In de loop van september wordt de verlichting van veld 1 vervangen door duurzame LED verlichting. Een deel van de verlichting is kapot. Het is erg kostbaar om deze lampen te vervangen, dus we hebben ervoor gekozen om dat niet meer te doen vlak voor de installatie van nieuwe LED verlichting. Sorry voor de overlast die hierdoor ontstaat.

Parkeerplaats
De parkeerplaats en toegang tot het sportpark wordt op dit moment aangepast. Er zijn daardoor minder parkeerplaatsen beschikbaar en je komt op de parkeerplaats via een tijdelijke route. Wij verzoeken jullie in de periode dat er werkzaamheden op de parkeerplaats worden uitgevoerd, zeker op wedstrijddagen, zo veel mogelijk met de fiets naar het sportpark te komen. We zorgen er zo voor dat er voldoende parkeerplaats is voor onze bezoekers.

Wij wensen jullie allemaal veel hockeyplezier komend seizoen!