slider_03.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg

Sponsorcontract L.J. Sport

19-8-2023  |

Verheugd en trots berichten we onze leden dat de jarenlange samenwerking met LJ Sport als partner voor levering van hockeykleding en -uitrusting wordt voortgezet.

Dat betekent dat onze leden de winkel van LJ Sport in Sassenheim kunnen blijven bezoeken voor de bekende MHC Voorhout wedstrijdtenues, schoenen en hockeysticks. MHC Voorhout leden krijgen ledenkorting op het hockey assortiment - meld even dat je lid bent voor het afrekenen.

Wel zullen we nog even geduld moeten hebben voordat de nieuwe wedstrijdshirts in de winkel beschikbaar zijn. Naar verwachting zijn de nieuwe shirts vanaf eind oktober in verschillende maten voor junioren en senioren in de winkel aanwezig.

Schoenen, sokken en sticks zijn gewoon op voorraad. Dat de shirts niet gelijk met de start van het seizoen beschikbaar zijn, komt doordat we als club meer tijd nodig hadden voor verkennende gesprekken met partijen om shirtsponsor te worden. Uiteindelijk hebben deze gesprekken niet geleid tot verandering maar is de kleding hierdoor later besteld. Omdat we rekening moeten houden met levertijden komen de nieuwe shirts later beschikbaar. Deze vertraging is de club aan te rekenen, niet L.J. Sport.

In de winkel kunnen jullie zoals vanouds nog steeds terecht voor een goed advies en een uitgebreid assortiment. En vanaf eind oktober ook voor de nieuwe shirts; modellen, kleurstelling en opdruk zijn ongewijzigd. Voor de start van de competitie zal worden gecommuniceerd wat sponsorafspraken met onze partner LJ Sport inhouden.