slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

Heren 1 lekker op dreef tegen Roomburg 2.

4-9-2023  |

Volgende week gaat het allemaal weer beginnen. De competitie komt er aan en dan zijn de oefenwedstrijden verleden tijd. Voor de mannen van Voorhout wordt het een echte uitdaging. Een groot aantal spelers van vorig jaar zijn gestopt of gingen naar een andere club. Met 11 spelers wordt het een lastige klus. Voor de nieuwe coach en trainer Paul van Laak is het een hele puzzel om weer een goed draaiend team op de been te krijgen. Zondag werd er geoefend tegen Roomburg 2. Voorhout speelde een lekkere wedstrijd en na een 2-0 voorsprong liep men in de 1ehelft uit naar een 5-1 ruststand. In het 3e kwart kwam Roomburg nog terug naar 5-3, maar Voorhout scoorde deze middag makkelijk en liep weer uit naar 6-3. Uiteindelijk werd de eindstand bepaald op 7-4, waarin de mannen van Voorhout dodelijk effectief waren in de afronding met een aantal schitterende doelpunten. Verdedigend moest men met een hele nieuwe achterhoede nog aan elkaar wennen. Het wordt een lastig seizoen, maar de sfeer is goed en de mannen knokken voor elkaar. Wie een aardig balletje kan slaan, kan op dinsdag- en donderdagavond komen kijken naar de training van de mannen en kan zich aanmelden bij dit leuke team in de 3e klasse.

Dus als je zin hebt….. MHC Voorhout; altijd leuk!

Groetjes Mart

Foto’s zijn te zien op facebook https://www.facebook.com/mhcvoorhout