slider_03.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_06.jpg

Heren 1 een maatje te klein tegen Westland 2-7

24-9-2023  |

Na 2 verloren wedstrijden moesten de mannen van MHC Voorhout tegen koploper Westland. Westland liet duidelijk hun kampioensapiraties zien en wonnen afgetekend met 2-7 tegen een Voorhout dat dapper tegenstand bood.

Voorhout stond met een heel nieuw team op de mat nadat er na het einde van het seizoen 5 spelers waren vertrokken. Het wordt een moeilijke klus voor trainer/coach Paul van Laak om met zijn team in de 3e klasse te blijven. Toch waren er deze wedstrijd wel lichtpuntjes te zien. In de 1e helft kreeg Voorhout een paar kleine mogelijkheden om te scoren , maar bleef tot de rust op de nul staan en zag de betere tegenstander weglopen naar een 0-4 stand. In het 3e kwart liep Westland verder uit naar 0-6. Toch gaven de mannen van Voorhout niet op en Olivier Laan sloeg vanaf de linker kant de 1-6 binnen. In het 4e kwart maakten beide teams nog een doelpunt. Marijn Kuijpers scoorde uit een strafbal de 2-7 en het team van Voorhout verliet moegestreden en met opgeheven hoofd na het laatste fluitsignaal het veld.

Groetjes Mart. Kijk naar de foto’s: https://www.facebook.com/mhcvoorhout