slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg

Veterinnen op karakter naar gelijkspel tegen Hudito, 3-3

1-10-2023  |
Het was schitterend weer op sportpark Elsgeest. De dames van Voorhout en Hudito stonden beiden aan kop van de competitie en beide teams gingen voor de winst. Het werd een sportieve en een uiterst boeiende wedstrijd.
Voorhout begon goed aan de wedstrijd en nam uit een strafcorner de 1-0 voorsprong. In een mindere periode van Voorhout scoorde Hudito de gelijkmaker en nam binnen 5 minuten daarop de leiding met 1-2. Voorhout bewaarde alles tot in het laatste kwart. Men kwam op 2-2 en iedereen had het idee dat dit het wel was voor deze middag. Hudito besloot anders. Uit een strafcorner werd de 2-3 binnen getikt en Voorhout moest weer in de achtervolging. Een paar minuten voor tijd werd de verdiende gelijkmaker gemaakt met een schot diagonaal vanaf rechts werd de keepster kansloos gelaten. Beide teams kwamen niet meer tot scoren en bleven steken op een 3-3 gelijkspel in deze enerverende wedstrijd.
Wil je ook meedoen met deze dames? Meld je aan bij de veterinnen of anders bij de dinsdag veterinnen (spelen op dinsdag) of bij de trimhockey (donderdagavond en zondagmorgen) Hockey is leuk en je blijft er fit bij.
Bekijk de foto's https://www.facebook.com/mhcvoorhout
groetjes Mart