slider_03.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg

Scheidrechters gezocht voor de zaal (vergoeding)

15-11-2023  |
Zaalscheidsrechters gezocht: Wil jij fluiten voor een vergoeding?
Voor de zaalperiode zoeken we zoals elk seizoen scheidsrechters die bij een team willen fluiten dat zelf geen scheidsrechters heeft. Omdat dit meestal niet te combineren is met de wedstrijd van je eigen team, leidt dit elk jaar voor een beperkt aantal teams zonder 'eigen' scheidsrechters tot gedoe.

We gaan dit jaar als pilot vergoedingen betalen aan scheidsrechters die bij een team zonder eigen scheidsrechters de zaalwedstrijden willen fluiten. De vergoeding wordt betaald door het team zonder scheidsrechters.

Om bij andere teams in de zaal te fluiten meld je jezelf aan via onderstaande link en kom je op een lijst welke alleen wordt gedeeld met begeleiders van teams zonder eigen scheidsrechters. Zij benaderen jou en jij bepaalt in overleg met de begeleider of je kan/wil fluiten. De vergoeding krijg je vooraf van de teambegeleider.

Ik meld me via deze link aan als zaalscheidsrechter en ik krijg een vergoeding van €20 per 3 wedstrijden.

We gaan ervan uit dat deze pilot tot minder stress en gedoe leidt om scheidsrechters te organiseren. Het team zorgt zelf dat de scheidsrechter betaald wordt, dit loopt niet via de club. Deze regeling is alleen van toepassing op de zaalperiode.
Tijdens de veldcompetitie fluiten de senioren bij elkaar en de junioren zonder eigen scheidsrechter worden gefloten door A- of B-spelers.

De E/onder 10-teams hebben ook in de zaal geen scheidsrechter, maar twee ouders zijn spelbegeleider.