slider_03.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg

Gebruik parkeerplaatst tijdens Carnaval

29-1-2024  |

Beschikbaarheid parkeerplaats tijdens carnaval
Tijdens het carnavalsweekend (vrijdag 9, zaterdag 10 en zondag 11 februari) en in de week voor en een aantal dagen na het carnavalsweekend zal op de parkeerplaats van het sportpark een feesttent worden geplaatst door de carnavalsvereniging.

Hierdoor zal het aantal beschikbare parkeerplaatsen in deze week (dinsdag 6 februari tot en met dinsdag 13 februari) zeer beperkt zijn en de parkeerplaats ook deels afgesloten zijn.

Kom in deze periode bij voorkeur op de fiets naar de club en verzamel niet op het parkeerterrein maar bijvoorbeeld op het parkeerterrein bij het station.

Namens de carnavalsvereniging excuses voor eventuele overlast en jullie zijn natuurlijk van harte welkom bij de feesten - kaarten kan je kopen via de website van de carnavalsvereniging.