slider_01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_06.jpg

Jong Dames 1 zaalkampioen 1e klasse Poule B

29-1-2024  | Na een zeer spannende competitie konden er op de laatste speeldag nog drie teams kampioen worden. Forescate stond bovenaan met 23 punten, maar was zelf uitgespeeld. Daarachter hadden Zoetermeer JD3 en Voorhout JD1 beide 23 punten. Zoetermeer deed zichzelf geen plezier door van Hisalis te verliezen en gelijk te spelen tegen Leonidas. Dat betekende voor de meiden van Voorhout dat ze het laat in de middag zelfs in de hand hadden. Een zenuwachtig begin tegen Alkemade leverde twee keer een voorsprong op die net zo snel weer weg weggegeven. Maar daarna vonden de meiden het ritme. Mooie aanvallen en sterk verdedigen leverde uiteindelijk een 5-2 overwinning op. Daarna de wedstrijd tegen Zoetermeer JD2. Het was een spannende wedstrijd. Eerste gedeelte de betere kansen voor Voorhout, maar de bal wilde er niet in. Zelfs een strafbal was niet voldoende om de score te openen. In de laatste paar minuten van de wedstrijd wist het goed spelende Zoetermeer twee keer snel achter elkaar te scoren. Helaas dus geen nieuwe overwinning maar de drie punten en de kleine nederlaag waren voldoende om Forescate op doelsaldo en onderling resultaat te passeren. Champagne en taart was dik verdiend!!
Dank aan de invallers die regelmatig het team kwamen aanvullen uit de MA1 en met een prima Keepende Jessy. Tot gedaan meiden. Nu weer lekker buiten trainen en dan over een maandje weer het veld op