slider05.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

Jong Heren 1 zaalkampioen 1e klasse Poule A

12-2-2024  |
Zondag is Jong heren 1 zaalkampioen geworden.
Om de belangrijkste tegenstander, Forcial/ Voorne, voor te blijven moest Jong Heren 1 zondag 1 van de 2 wedstrijden winnen. Het aantal punten zou dan op 26 komen, waardoor Voorhout niet meer ingehaald kond worden.
De 1ste wedstrijd tegen HDM begon rond om 10,30 wat betekende dat voor veel spelers en de coach het carnavalsfeest op zaterdagavond wat eerder eindigde dan men normaal gewend was. Iedereen had maar 1 doel: ‘Kampioen worden’. De wedstrijd begon niet zoals Voorhout wilde. HDM kwam op voorsprong. Voorhout kwam langzaam in hun spel. De bal werd goed rondgespeeld waardoor het snel 1-1 werd. De verkregen strafcorners werden door JH1 goed benut en de verdediging van Voorhout maakte het HDM JH1 zeer moeilijk om te scoren. Voorhout stond op een moment met 4-1 voor, maar HDM kwam gelukkig te laat terug. JH1 won de wedstrijd met 5-3 wat betekent KAMPIOEN 🏆 .
Kort konden de heren elkaar maar feliciteren want na 5 minuten moesten ze hun 2e wedstrijd alweer spelen. Het ‘moeten winnen’ was bij Voorhout totaal verdwenen. Hiervan maakte Studs goedgebruik. Voorhout probeerde nog terug te komen van de achterstand, maar een paar hele mooie doelpogingen van JH1 eindigde tegen de lat van het doel. Helaas werd deze wedstrijd met 5-4 verloren maar dat maakte de feestvreugde niet minder.
Nogmaals JH1 gefeliciteerd met jullie kampioenschap🏆. Ook hierbij een dank aan de invallers en de scheidsrechters.