slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

LJ Sport bedankt MHC Voorhout

23-3-2024  |

LJ Sport bedankt leden en vrijwilligers van MHC Voorhout
LJ Sport in Sassenheim bedankt de leden en bestuur van MHC Voorhout voor de jarenlange samenwerking. Deze samenwerking is aan het begin van het seizoen met een nieuwe sponsor overeenkomst verlengd met vier jaar.

Om leden en vrijwilligers te bedanken ontvangen alle leden van LJ Sport een gratis paar UIT sokken (witte model). Daarnaast heeft de club 65 trainingsjacks ontvangen voor gebruik door de trainers.

Voor het ophalen van de MHC Voorhout sokken (witte uit model) krijg je via jouw teambegeleider een tegoedbon. Deze kan je persoonlijk omwisselen voor een paar sokken in de LJ Sport winkel in Sassenheim. De bonnen worden dit weekend en komende week aan jullie teambegeleider overhandigd.

De trainers ontvangen de jacks via de technische commissie na invulling van het ontvangstformulier.

De sponsor overeenkomst wordt op zondagmiddag 7 april ondertekend rondom de feestelijke huldiging van de zaalkampioenen door LJ Sport eigenaar Richard Landwer Johan, voorzitter Dave van der Wagt en de sponsorcommissie.

Wij nodigen jullie van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.