slider_03.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

MHC Voorhout vrienden en familietoernooi 2024

1-5-2024  |

MHC Voorhout Vrienden & Familietoernooi

Op 22 juni is het zover: Wij nodigen jullie graag uit voor de eerste editie van het MHC Voorhout vrienden & familietoernooi. Wij hopen dat jullie er allemaal bij zijn!

Wat gaan we doen?
Je speelt met jouw team wedstrijdjes van 20 minuten op een half veld met 7 veldspelers per team, zonder keeper. Je team bestaat uit familie, vrienden en minimaal 3 leden van MHC Voorhout.
Het is een thema toernooi, dus wordt van ieder team verwacht dat ze in hun mooiste outfit komen. Het kan wat ons betreft niet gek genoeg! Voorbeelden van thema’s zijn: prinsessen, smurfen of 90’s.

Teamindeling
De teams worden ingedeeld in verschillende poules we houden rekening met leeftijd en speelsterkte.

Hoe ziet de dag er uit?
De vrienden & familiedag zal van start gaan om 11:00 uur. De hele dag zullen er mooie wedstrijden zijn en voldoende vermaak voor alle leeftijden. Voor alle teams zal er een lunch verzorgd worden. De laatste wedstrijden worden gespeeld rond 16:00. Prijsuitreiking om 17:00 en we zullen de dag feestelijk afsluiten met een barbecue, eetkraampjes en een spetterende party!

Spelregels
Gedurende het toernooi gelden de normale hockeyspelregels met een paar uitzonderingen. Afspraken voor extra gezelligheid en veiligheid:

• Slaan en scoopen doen we niet
  • De stick niet hoger dan de heup
  • De scheidsrechter heeft altijd gelijk.
  • Iedereen draagt een bitje en scheenbeschermers (voor de niet hockeyers is een bitje aan te schaffen in de winkel voor al 5 euro en scheenbeschermers kun je lenen van een hockeymaatje of voetbalmaatje).

Schrijf jouw team vandaag nog in
Je schrijft je in met een team van tussen de 7-10 personen. Iedereen mag meedoen. Vrienden, familie, teamgenoten of zelfs je buren: iedereen is welkom!

Inschrijven doe je via deze link

Inschrijven kan tot: 1 juni, let op: er kunnen een beperkt aantal teams meedoen vol = vol dus wees er snel bij!

Deelname toernooi inclusief lunch: €7,50 p.p.
Deelname BBQ na het toernooi: €12,50 p.p. (voor de BBQ kan je ook supporters opgeven)

Belangrijke punten

• Hockeyervaring is niet nodig om mee te doen.
  • Bitje en scheenbeschermers zijn verplicht.
  • Het is een thema toernooi, het team dat het mooist verkleed is wint een mooie prijs.
  • Sportiviteit is voor ons erg belangrijk, dus ook het sportiefste team valt in de prijzen.
  • Fluiten wordt onderling gedaan. Ga ervan uit dat je als team ongeveer 2 keer 2 mensen moet laten fluiten.
  • Je team moet bestaan uit minimaal 3 MHC Voorhout leden.
  • Doe je niet mee aan het toernooi, maar wil je toch graag mee eten? Meld je dan via deze link aan.

Vragen en info?
Heb je nog vragen? Stuur ze per mail naar: [email protected]

Wij hebben er ontzettend veel zin in, tot 22 juni!