slider_01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

E-itjestoernooi bij LOHC op 30 maart

6-2-2013  |

Op sportieve wijze zullen de teams strijden om de E-itjes-prijzen. Natuurlijk staat op die dag enthousiasme en gezelligheid centraal !

Het inschrijfgeld bedraagt 50 Euro voor een 6-tal en 60 Euro voor een 8-tal. Er wordt een lunch (brood/beleg, limonade etc. ) aangeboden en verder krijgen de deelnemers enkele versnaperingen (ijsje etc).

U kunt inschrijven in de volgende categorieën:

Meisjes E 8 – tal

Jongens E 8 – tal

Meisjes E – beginners 6 – tal

Jongens E – beginners 6 – tal

Let op: Inschrijvingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld, waarbij we indien nodig een maximum van 1 team per categorie per vereniging (dus max. 4 teams) zullen hanteren om zoveel mogelijk verschillende verenigingen te laten deelnemen. Meldt u zich daarom zo snel mogelijk aan, uiterlijk 1 maart 2013, via hetdigitale invulformulier (klik de CTRL toets en klik op de link hiernaast).

U verneemt dan zo spoedig mogelijk, na 1 maart 2013, van ons welke teams wij kunnen plaatsen.

Het -E-itjes toernooi zal voor de 1e jaars om 9.00 uur beginnen en rond 13.30 uur afgelopen zijn. Voor de 2e jaars begint het om 12.15 uur en is rond 17.00 uur afgelopen.

Tevens rekenen wij erop dat elk team een eigen spelleider meeneemt.

We zien u graag op zaterdag 30 maart !

Met sportieve groeten,

De Feest en Toernooi-Commissie