slider_06.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_04.jpg

Kamelen Trofee Toernooi bij MHC Nieuwegein

6-2-2013  |

Wij van hockeyclub MHC Nieuwegein organiseren dit jaar weer een aantal hockeytoernooien waaronder het Kamelen Trofee toernooi voor de C en D jeugd. Het kamelen trofee bestaat uit 2 weekenden. Een 2-daags D toernooi en een 2-daags C toernooi. Het D toernooi dat zal dit jaar voor het eerst georganiseerd worden. Als thema hebben we Pirates of the Carabbean.

Het C toernooi zal gehouden worden op 29,30 juni en het D toernooi op 4 en 5 juli.

Neem snel een kijkje op onze websitewww.kamelentrofee.nl om zo alle informatie te bekijken, maar stuur deze mail eerst door naar de trainer/coach van de C en D jeugd zodat zij ook deze informatie hebben.

Schrijf jullie club je in vóór 1 maart dan zal het team een korting krijgen op het inschrijfgeld!!!
Voor de C jeugd zal dat 50 euro korting zijn en voor de D jeugd zal dat 40 euro korting zijn!

Schrijf je snel want er is maar beperkt aantal plek.

Met vriendelijke groet,

Organisatie Kamelen Trofee 2013