slider_04.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg

Toernooien HC Spirit

6-2-2013  |
In juni en juli van dit jaar, organiseren wij de inmiddels bekende toernooien bij Hockeyvereniging Spirit in Schiedam.
Wij hebben 3 toernooien, t.w.
Zaterdag 22 juni 2013: Het EFFE Hockeyen Beestenboel toernooi voor alle jongens en meisjes E en F-teams.
Zaterdag 29 juni: Het inmiddels welbekende Suikerspintoernooi voor meisjes D teams.
Zaterdag 6 juli: Het gezelligste en natste Zon – Zand – Cee toernooi voor jongens met meisjes C-teams.
In de bijlagen treffen jullie alle informatie aan.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om bijgaande informatie en inschrijfformulieren door te willen sturen naar jullie teams.
Voor een indruk van onze voorgaande toernooien verwijs ik jullie naar de site:http://spirittoernooien. tk
Wij hopen jullie teams in juni of juli te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Marcelle van Putten