slider01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg

Beachsport festival Noordwijk

10-3-2013  |
Komende zomer gaan wij weer samen met de Gemeente Noordwijk en de Hotels van Oranje op de boulevard, een Beachsport programma organiseren van 12 t/m 14 juli 2013. We gaan er dit jaar een breder evenement van maken vandaar dat de naam "Het Noordwijks Beachsport Festival”. We denken zo een groter en breder publiek te kunnen trekken en iedereen een interessanter programma te kunnen bieden.
Naast het Beachsportveld zullen er nog 2 nieuwe publiekstrekkers komen te weten een Culinair Festival en de Sportfair (www.sportfair.nl/noordwijk).
Op het Beachsportveld  zullen wij zowel op zaterdag- als zondagochtend van 10.00 uur tot 13.00 uur verschillende jeugdclinics en jeugdwedstrijdjes aanbieden. Zowel Beachhockey als Beachsoccer zullen dit jaar aanbod komen. Na de vorige editie bleek er ook duidelijk behoefte naar Beachsoccer te zijn. De clinics beginnen op het hele uur. De clinics zijn voor alle kinderen uit de regio van 7 t/m 14 jaar. Op de vrijdagavond en de andere middagen zullen er (demonstratie)wedstrijden  Beachhockey en Beachsoccer zijn met diverse prominenten spelers. Voor het volledige programma verwijzen wij u graag naar de website www.beachsportfestival.nl.

Uw leden kunnen deelnemen aan deze clinics door een e-mail te sturen aan [email protected]. Graag aangeven wat de voorkeurs- dag, tijd en sport is. Het is tevens mogelijk aan zowel Beachhockey als Beachsoccer mee te doen. Zie de bijlage voor onze brochure.