slider_03.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg

MB2-dames houden de punten in Voorhout

16-3-2014  |

De Voorhoutse dames startten uitstekend aan de slijtageslag tegen de fysiek sterke Katwijkse opponenten. Onnavolgbaar werden de vele combinaties op de mat gelegd en vele kansen gecreëerd.

Toch stond geel, na een goed ingeslagen strafcorner, in de rust op voorsprong. Dat viel even tegen voor groen.

2e helft tandje erbij. Groot was de vreugde bij speelsters en publiek toen de terechte gelijkmaker binnenviel. Dan is het tijd om op karakter dóór te gaan. De resterende goals mochten er zijn. De wedstrijd was echter nog niet gespeeld. De emotie leek heel even de overhand te krijgen, echter de sterk fluitende scheidrechters hielden het hoofd koel en legden de wedstrijd een moment stil. Geel gaf zich nog lang niet gewonnen onder het motto ‘de beuk erin' werd gezocht naar de aansluitingstreffer. Gelukkig bleken onze voorhoutse dames taai genoeg om de voorspong vast te houden.

Volgende week komen de voorburgers, één punt boven voorhout, op bezoek. Er moet gewonnen worden om de nummer2 positie in de zware A-poule over te nemen alsmede revanche te nemen na de uitnederlaag tegen het sterke voorburgse collectief.