slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

Dames 1 verliest in een slechte wedstrijd tegen Pijnacker 5-2

5-5-2014  |

Na 2 weken geen competitie moesten onze dames tegen Pijnacker. In de thuiswedstrijd was dit een makkie en werd met 6-0 gewonnen. Het werd zondag een omgekeerde situatie en onze dames werden naar huis gestuurd met een 5-2 verlies.

Voorhout begon goed. Al in de eerste minuut werd een opgelegde kans op de 0-1 verprutst en was het beeld voor de hele wedstrijd geschetst. Pijnacker kwam daarna  snel op een 1-0 voorsprong. Voorhout kwam op gelijke stand door Stephanie Greeve en kwam zelfs na een mislukte strafcorner op een 1-2 voorsprong. Lang konden onze dames daarvan niet genieten. Een goed counterend Pijnacker kwam op de 2-2 en Voorhout liep in feite daarna de hele wedstrijd achter de feiten aan.

Nog voor de rust kwamen de dames uit Pijnacker op een 3-2 voorsprong.

Na de rust gaf de wedstrijd een zelfde beeld. Een sterk counterend Pijnacker met snelle spitsen kwam in het begin van de 2ehelft op de 4-2 en de wedstrijd was gespeeld. De 5-2 was voor de statistieken.

Onze dames moeten deze slechte wedstrijd maar snel vergeten en zich richten op de komende thuiswedstrijd tegen Rijswijk.

Martin Heerikhuisen