slider_01.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

9 en 10 juni beperkte parkeergelegenheid Sportpark Elsgeest: kom op de fiets!

7-6-2018  |

In het weekend van 9 en 10 juni organiseren diverse verenigingen op sportpark Elsgeest activiteiten. Dit zal extra drukte veroorzaken op het parkeerterrein, wij vragen dan ook onze eigen leden om deze 2 dagen zoveel mogelijk op de fiets te komen.

Op zaterdag 9 juni is er een groot toernooi bij SV Foreholte, die dag is de ijsbaan ook beschikbaar als parkeerterrein.

Op zondag 10 juni houden de Voorruiters hun jaarlijkse oefencross  Op deze dag zal het groet parkeerterrein voor een groot deel bezet worden door paardentrailers. De Voorruiters regelen parkeerwachters die dit in goede banen gaan leiden. Overige bezoekers worden gevraagd te parkeren in de parkeervakken naast de ijsbaan.