slider_01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg

Dames 1 wint dik verdiend van Montfoort 1-3

28-9-2014  |

Na de 2 verliespartijen had het zelfvertrouwen van de Dames uit Voorhout een fikse deuk opgelopen. De wedstrijd tegen Montfoort was daarom cruciaal om weer geloof in eigen kunnen te krijgen.

Dit lukte. Voorhout haalde alles uit de kast en won verdiend met 1-3.

De dames uit Voorhout gingen goed van start, maar pech en het laten liggen van kansen, liet na de eerste helft een 1-0 achterstand zien. Zelfs een strafbal werd door Simone Luijk jammerlijk gemist.

Toch lieten de dames zich niet uit het veld slaan en gingen in de 2e helft vol in de aanval.

Na 10 minuten was het eindelijk zover. Eveline Gordijn brak de ban en scoorde de verdiende 1-1.

Een beter Voorhout nam een kwartier voor tijd de voorsprong. Sanne Dijkstra dribbelde langs de achterlijn, kwam naar binnen en rondde bekwaam af met haar back-hand.

Voorhout maakte aan alle Montfoortse illusies een einde toen Sterre Bouwmeester en Stephanie Greeve een twee tegen één situatie uitspeelden. Stephanie Greeve scoorde via een tegenstandster en de wedstrijd was gespeeld.

Voorhout had deze overwinning nodig en heeft weer goede moed voor de volgende partij.

Met veel inzet, goed spel en 3 punten uit 3 wedstrijden doen de hockeydames gewoon weer mee.

Groetjes Mart