slider01.jpg slider05.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg

Dames 1 maakt misstap tegen Kikkers 3-4

26-10-2014  |

Na de benauwde winst van vorige week moest er vandaag een betere wedstrijd op de mat gelegd worden tegen de Kikkers om de concurrentie te blijven volgen. Voorhout speelde vooral tegen zichzelf en verloor met 3-4.

Na 15 minuten spelen openden de dames uit Nieuw-Vennep de score. Twee minuten later was het al weer gelijk door Sanne Dijkstra. De Voorhoutse dames speelden een slechte wedstrijd en kwam met 1-2 achter. Sanne Dijkstra maakte weer de 2-2 en beide teams ging met deze stand de rust in.

In de tweede helft speelde Voorhout niet op niveau en de Kikkers kwamen uit een strafcorner voor met 2-3. Evelien Gordijn had de kans op de 3-3 maar miste een strafbal. Vervolgens liepen de Kikkers uit naar 2-4. 10 minuten voor tijd maakte Stephanie Greeve de 3-4 en Voorhout ging op zoek naar de gelijkmaker, maar dit lukte niet. De Voorhoutse dames leden een slordig verlies en hadden de hele wedstrijd achter de feiten aangelopen. Het was de laatste wedstrijd voor Sanne Dijkstra die een half jaar de wereld door gaat trekken en had zich een leuker afscheid gewenst.

Sanne, veel plezier en dames succes volgende week met de kraker tegen Catwijck.

Gr Mart