slider_01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider01.jpg

In memoriam Elles Blanken

23-8-2015  |

In memoriam Elles Blanken

Afgelopen vrijdag werd bij de vereniging bekend dat Elles Blanken, moeder van Ruben (H1), Odile (MB1) en Julia (MC1) op dinsdag 18 augustus is overleden. Elles was al geruime tijd ziek maar leek er altijd weer bovenop te komen.

Elles was een echte "hockey-moeder". Als het maar even kon stond ze bij alle wedstrijden van haar kinderen langs de lijn. Als we hulp nodig hadden konden we altijd op haar rekenen. Activiteiten jongste jeugd, toernooien, buitenland reizen en gewoon rijden naar de wedstrijden. Als haar gezondheid het toeliet deed ze alles wat in haar vermogen lag om te helpen.

Nu resten ons alleen nog de goede herinneringen aan Elles. MHC Voorhout verliest in Elles een hulpvaardige, betrokken ouder en velen van ons ook een goede vriendin.

Namens het bestuur en de leden van MHC Voorhout wensen we Roel, Ruben, Odile en Julia heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit grote verlies.