slider_01.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg

Dames 1 zet zegereeks voort tegen Saxenburg 0-1

22-11-2015  |

De dames van Voorhout blijven punten pakken. Deze zondag was Saxenburg de tegenstander.

Onze dames speelden geen goede wedstrijd, maar hielden de nul en pakten met een vroeg doelpunt de 3 punten.

Voorhout begon goed aan de wedstrijd en Saxenburg werd direct onder druk gezet. Dit leidde al na 2 minuten tot een strafcorner, die door Casandra Nieuwenhuizen werd benut. Voorhout bleef sterker en had het beste van het spel. Na dit goede begin werd de wedstrijd gestaakt omdat het ging hagelen. Na 20 minuten werd de wedstrijd hervat. Deze rust had Voorhout geen goed gedaan. Men begon niet goed en dit duurde tot aan de rust.

Met een voorsprong voor Voorhout van 0-1 begonnen beide teams aan de tweede helft.

Het werd geen beste wedstrijd en de fouten aan beide zijden stapelden zich op. Ondanks de vele strafcorners die beide teams te verwerken kregen bleef het bij deze stand. In minder goede wedstrijden moet je ook punten pakken en het belangrijkste was dat de 3 punten binnen waren.

Volgende week tegen koploper Westerpark. We hopen dat we kunnen genieten van een mooie wedstrijd en van de appeltaart van Isabelle Gordijn (groene kaart gepakt).

Gr Mart