slider01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_01.jpg

Nieuw seizoen, nieuwe trainers!

3-9-2009  |
Beste leden,

Het nieuwe seizoen is inmiddels weer gestart met trainingen, oefenwedstrijden, bijeenkomsten voor ouders, coaches en trainers en ga zo maar door. De competitiewedstrijden moeten nog beginnen, maar vele vrijwilligers van diverse commissies hebben er al aardig wat uren opzitten om ervoor te zorgen dat alles weer gaat draaien. Dat brengt me op het volgende: we zijn een vereniging die alleen kan bestaan dankzij de inzet van de leden (en hun ouders). Te vaak nog krijgen we negatieve reacties als mensen gevraagd wordt wat voor de vereniging te doen. Bardiensten en rijbeurten behoren tot de basisverplichtingen van leden (zie ook het aanmeldingsformulier), daarover is al helemaal geen discussie mogelijk. Daarnaast hebben we ook trainers, coaches en leden van commissies nodig. Kijk onder Vacatures of er iets voor je bij zit! Doe een trainers- of coachcursus (worden dit jaar allebei op de club gegeven), ga nieuwe scheidsrechters begeleiden of verdiep je in een horecacursus. We kunnen het allemaal goed gebruiken!

Dit seizoen hebben we drie nieuwe professionele trainers aangetrokken die ons helpen om het hockeyniveau in de vereniging op een hoger peil te krijgen. Ward van der Woude is trainer/coach van dames 1 en traint meisjes A1. Hij is gestart met een ambitieus voorbereidingsprogramma en we zijn heel benieuwd hoe dames 1 het dit jaar in de reserve 3e klasse gaat doen! Michiel Berkhout traint de meisjes C1 en D1 twee keer in de week. Deze teams spelen tweede klasse en we willen natuurlijk dat ze veel leren dit seizoen en zo hoog mogelijk in de competitie eindigen. Verder is Jeffrey Stravers verantwoordelijk voor het trainingsprogramma en de begeleiding van trainers van de jongste jeugd (E en F). Deze teams zijn deze week begonnen met trainen en het is weer heel leuk om al die nieuwe kinderen op het hockeyveld bezig te zien!

Het bestuur wenst iedereen een heel fijn hockeyseizoen toe.

Monique Hamersma
technisch commissaris