slider05.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg

Hapdag vrijdag 20 september

6-9-2019  |

Beste topsporters van MHCV Voorhout,

Zoals jullie weten is het verplicht om tijdens de trainingen en wedstrijden een gebitsbeschermer te dragen. Samen met Sport Preventie TandLetsel (SPTL) organiseren wij op vrijdag 20 september 2019 een ‘hapdag’ op de club. Tijdens deze hapdag kun je een afdruk laten maken voor een professionele gebitsbeschermer of je kunt je huidige bitje laten aanpassen, indien nodig.

SPTL is aanwezig van 18.30-20.30 uur.

Je kunt je aanmelden via www.sptl.nl , zodat je snel aan de beurt bent, na het aanmelden ontvang je via de mail meer informatie. Zonder aanmelding helpt SPTL je uiteraard ook graag verder, het kan dan alleen iets langer duren. Aanmelden is dus aan te raden voor een snelle doorstroming.

Op onze club-website kun je de flyer bekijken met alle informatie, zoals de verschillende types gebitsbeschermers. Zo zijn er gebitsbeschermers voor het melkgebit, wisselgebit, beugels, uitgewisseld gebit en reserve-gebitsbeschermers (boil-and-bite). Nu ook verkrijgbaar: eenclubbitje!

Graag tot 20 september!