slider05.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg

Sponsor Sticks Dames 2 Voorhout.

14-9-2009  |

Veertien gemotiveerde hockeysters in de leeftijd van 17 tot en met 22 jaar, een gezellige en goede coach, een leuke trainer én een nieuw hockeyseizoen met sticks van Cyclone zijn de ingrediënten voor een nieuwe Dames 2 van het seizoen 2009-2010 op MHC Voorhout.

Na de selectietrainingen in juni en augustus werd er halverwege augustus een nieuw Dames 2 samengesteld. Gemotiveerde en leuke meiden uit de A1, Dames 3 en de oude Dames 2 zijn bij elkaar gezet, met als resultaat een supergezellige club met fanatieke en leuke hockeysters!
Met twee keer in de week trainen en een wedstrijd op zondag worden we elke week een beetje hechter! Na de eerste trainingen met het definitieve Dames 2 team voor het komende seizoen, kwam Aad, de coach, met een leuke verrassing. Omdat de Dames 1 nieuwe kleren gesponsord kregen en wij ook als selectieteam worden gezien, mochten we in samenwerking met hoofdsponsor Obdam uit Oegstgeest, allemaal een nieuwe stick van het merk Cyclone uitkiezen! Een superleuke verrassing dus!
Op vrijdagavond 4 september vertrokken we met (bijna) het hele team richting Oegstgeest, waar er 14 sticks voor ons klaar lagen. Van elk soort waren er twee. We waren er allemaal vrij snel uit welke stick we wilden. De gouden stick was echter het populairst, waardoor er geloot moest worden tussen drie meiden. Dit viel gelukkig nog mee, het had zomaar gekund dat we alle 14 de gouden stick wilden hebben!

We hebben uiteindelijk ongeveer drie kwartier in de winkel gestaan. Toen iedereen haar stick had uitgekozen en doorgegeven aan het personeel van Obdam hebben we een aantal foto’s gemaakt met onze nieuwe sticks en zijn we weer richting Voorhout gereden. Daar hebben we voor het eerst met onze sticks getraind, waarna er nog enkele keren van stick geruild werd. Inmiddels zijn de sticks al aardig ingespeeld en hebben we er vandaag een eerste wedstrijd mee gespeeld en ze spelen lekker!!!

groetjes Anchrit