slider_01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider01.jpg

Dames 1 en Hisalis delen de punten 0-0

2-4-2017  |

Na een paar teleurstellende partijen traden de dames uit Voorhout aan tegen de dames uit Lisse.

Beide teams vechten voor lijfsbehoud in de 3eklasse en de punten waren zeer belangrijk.

Het was een scenario voor een echte Bollenstreekkraker. Het werd een spannende wedstrijd, maar zonder doelpunten zodat beide teams met 1 punt het veld af gingen.

Op een mooie lentedag gingen de dames uit Voorhout en Lisse op het Sportpark Elsgeest voor de winst. Voorhout begon slap aan de wedstrijd en Hisalis pakte de eerste 10 minuten het initiatief. Daarna was het Voorhout die beter in de wedstrijd kwam. De Voorhoutse dames kregen mooie kansen om op voorsprong te komen, maar door goede reddingen van de keepster uit Lisse bleef de nul op het scorebord.

Aan de andere kant kreeg de keepster van Voorhout, Mariska van Vliet het niet zo druk en beide teams gingen de rust in met een 0-0 stand.

De tweede helft gaf hetzelfde beeld. Een open wedstrijd in een hoog tempo. Het spel golfde heen en weer, maar beide verdedigingen stonden als een huis. Spannend tot het einde, maar scorend vermogen zat er van beide kanten deze zondag niet in.

Het bleef 0-0 en beide teams pakten allebei een punt.

Een goed en fel spelend Voorhout had zich kunnen belonen door 1 van de 9 strafcorners te benutten.

De mannen deden het beter en pakten 3 punten in een spannende wedstrijd tegen Bleiswijk 5-4.

De foto’s van deze wedstrijden worden op facebook geplaatst:  www.facebook.com/MHCVoorhoutDames1

www.facebook.com/MHCVoorhoutH1

Groeten Mart