slider05.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Reminder: Ophalen Fotoboeken Plus-Actie dit weekend!

14-4-2018  |

Hierbij willen wij de teammanagers helpen herinneren dat zij het komende weekend 14/15 april de fotoboeken van hun team kunnen ophalen in het clubhuis van MHC Voorhout. Op zondag 15 april is het clubhuis beperkt open 9:30-11:30.

Per team ligt er een enveloppe klaar met de boeken voor het team. De teammanager tekent voor ontvangst van de boeken en zorgt er voor dat alle spelers met een individuele foto een exemplaar van het boek ontvangt.

Sta je alleen op een teamfoto, en wil je ook graag een boek ontvangen, neem dan contact met ons op via [email protected] .

Maandag 16 april start de actie bij Plus van Dijk in Voorhout. Bij elke €10 ontvang je een zakje met fotoplaatjes, vraag om het blauwe zakje. De actie bij De Plus duurt 8 weken. Er zullen ook losse boeken te koop zijn bij Plus van Dijk.