slider05.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg

Zondag 17 juni - teamindeling seizoen 2018/2019

12-6-2018  | Jullie zijn natuurlijk allemaal benieuwd hoe de team samenstellingen voor seizoen 2018/2019 eruit zien. Wij begrijpen dit en willen graag dat jullie allemaal zelf op de site kunnen zien in welk team je bent geplaatst.

Vanwege de AVG regelgeving, maar ook omdat wij het gewoon beter vinden, loopt het bekendmaken van de teams op 17 juni via het beschermde deel van onze website. De indeling van de teams zijn hierdoor alleen toegankelijk voor leden.

Wij verzoeken jullie de team informatie NIET te delen via social media of op andere wijze.

Om op het beschermde deel van de website te komen heb je een gebruikersnaam (je lidnummer) en wachtwoord nodig.
Heb je deze niet meer dan kun je dit opvragen door een mail te sturen aan [email protected]. Wij doen ons best om jullie zo snel mogelijk je wachtwoord per mail toe te sturen.

TIP: Wacht niet tot het laatste moment met het opvragen van je wachtwoord en zorg dat je mailadres klopt!!

Inloggen kan je nu al testen via deze link: https://team.lisa-is.nl/?u=mhcvoorhout.nl
In de beschermde omgeving ga je naar:
>club >documenten >teams 2018/2019
Je ziet daar nu reeds een document zodat je de werking kan testen.

De informatie staat op 17 juni om 11:00 op deze plek voor jullie klaar.

Op 30 juni kunnen jullie kennismaken met je nieuwe team tijdens een speciale editie van vlaggetjesdag. Tijdens vlaggetjesdag hebben we naast hockeywedstrijden gezorgd voor een reeks teamactiviteiten waaronder een clinic en een speciale gast.
Zorg dus dat je deze special 25 edition van Vlaggetjesdag niet mist!!

Voorlopige tijden vlaggetjesdag - uitnodiging volgt:
E-F 9:30-12:45
C-D 9:30-13:45