slider01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg

Lustrumfeest 16 juni 2018 Cheers

12-6-2018  |

Beste leden, oud-leden, vrijwilligers en ouders van jeugdleden!

Graag nodigen we jullie uit voor het lustrumfeest dat a.s. zaterdag in Cheers gehouden wordt. Iedereen die een band met de hockeyclub heeft is van harte welkom! Ben je coach, trainer, lid van een commissie (of ben je dat geweest), oud-speler van een hockeyteam, ouder van een jeugdlid… kom met je team, je commissie of je oude vrienden. Het feest is OOK VOOR JOU!!De bekende band SoulBeach zal een spetterend optreden verzorgen en om de prijs hoef je het niet te laten: € 15 per persoon.
Je mag een introducé (of 2) meenemen, voorwaarde is wel dat zowel jij als de introducé minimaal 18 jaar oud zijn. Kaarten zijn op de volgende wijze te verkrijgen:

• Doorlopend tijdens winkeluren bij Neuteboom Kaas-Verswereld,
    Herenstraat 65, Voorhout
  • Via een e-mail naar [email protected]
  • Via een sms-je naar 06 22 31 34 35

We kijken er naar uit om jullie zaterdagavond tegen te komen. Geef het door aan je hockeyvrienden!
De lustrumcommissie

MHC Voorhout Lustrumfeest, 16 juni, 21.00 – 02.00 uur, Feestzaal Cheers, Herenstraat 106, Voorhout