slider_01.jpg slider05.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider01.jpg

Grote Clubactie is weer van start gegaan!

14-9-2018  |

Beste leden,

Ook dit jaar doet MHC Voorhout weer mee aan de landelijke Grote Clubactie. Als club willen we uiteraard zo veel mogelijk loten verkopen. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% naar onze clubkas! Vorig jaar heeft de actie ruim € 4.000 opgebracht. De vereniging heeft dit geld hard nodig. Het spaardoel voor dit jaar is het realiseren van een derde veld.

De elftalbegeleiders van de A- en B-teams hebben een mail ontvangen met de informatie over het kopen van een superlot (of meer!) met het hele team.

De elftalbegeleiders van de C- t/m E-teams hebben een mail ontvangen met alle details omtrent het ophalen en inleveren van de verkoopboekjes. Zij informeren jullie verder over het hoe en wat! En alle leden ontvangen tevens een mail met daarin informatie over het digitaal verkopen van loten. Dit gaat gemakkelijk en snel en zo kan je op een simpele manier veel mensen bereiken.

Startdatum van de verkoop van de loten is aanstaande zaterdag 15 september! Ook dit jaar zijn er mooie prijzen voor zowel kopers als verkopers, jij dus!

We vertrouwen op jullie, zonder jullie hulp zou de Grote Clubactie echt niet mogelijk zijn.

Alvast dank voor jullie medewerking.

Bestuur MHC Voorhout