slider01.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

Jingle Bells Zaalhockeytoernooi 27 december

23-12-2018  |

Nog vier nachtjes slapen en dan staat op donderdag 27 december ons jaarlijkse Jingle Bells Zaalhockeytoernooi in Sporthal De Tulp op het programma!

Er hebben zich dit jaar meer dan 220 leden hiervoor aangemeld, en ook vele vrijwilligers. Alvast hartelijk dank daarvoor!

Het wedstrijdschema en indeling van de vrijwilligers zijn inmiddels gemaild naar de teambegeleiders. Zij delen dit met hun team en vrijwilligers. Je vindt dit schema ook hier terug als bijlage.

We maken er met elkaar een mooi en sportief zaalhockeytoernooi van!

De gehele dag is Sportcafé De Eijk geopend, dus ook toeschouwers zijn van harte welkom op 27 december in Sporthal De Tulp.

Hieronder de (huis)regels van dit toernooi:

1. De coaches/begeleiders melden zich bij de wedstrijdtafel in het bargedeelte. Zij betalen vooraf voor het hele team à € 5,00 p.p. Dit kan alleen contant en graag gepast. De coaches krijgen daar direct de tas met presentjes en tegoedbonnen (darten & oliebollen) voor het team.
  2. Belangrijk is om geen kostbare spullen onbeheerd in de kleedkamer te laten liggen. Bij aanvang van een wedstrijd kunnen deze afgegeven worden bij de zaaldienst (kloktafel) en na beëindiging weer worden afgehaald. Zo proberen wij diefstal tegen te gaan.
  3. Graag met je team 30 minuten voor aanvang van de eerste wedstrijd aanwezig zijn.
  4. Vrijwilligers zijn ingepland in tijdsblok van het kind. Voor sommige wedstrijden staat er geen naam bij scheidsrechter of voor de activiteit. We verwachten dat het team dit zelf regelt.
  5. Scheidsrechters graag 10 minuten voor aanvang van de eerst te fluiten wedstrijd aanwezig zijn. Neem een eigen fluitje mee.
  6. Hesjes zijn aanwezig, maar we zien jullie graag in jullie team-(feest)outfit in het veld. Zo herken je je eigen teamgenoten gemakkelijk.
  7. Neem per persoon twee paar sokken mee. Een paar MHC-blauw en een paar MHC-wit. Het eerstgenoemde team in het toernooischema speelt met MHC-blauwe sokken. Het andere team speelt met MHC-witte sokken.
  8. De zaaldienst (kloktafel) houdt de stand bij en zal gedurende de dag informatie omroepen over de wedstrijden. Daarnaast houdt zij het tijdschema bij. Om de organisatie van de dag goed te laten verlopen is het belangrijk dat het tijdschema wordt aangehouden. De tijden van het schema zijn leidend.
  9. Spelers die hebben aangegeven een voedselallergie/intolerantie te hebben, kunnen zich melden bij de wedstrijdtafel in het bargedeelte. Wij zorgen voor alternatief lekkers.