slider05.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg

Belangrijke data einde seizoen

21-5-2019  |
Vlak voor het einde van de competitie vind je hier een aantal belangrijke data rond de afsluiting van het lopende seizoen en de start van het nieuwe seizoen.

Einde trainingen:
De trainingen lopen door tot en met de week voor jullie laatste competitiewedstrijd.
De A- en B-junioren trainen tot en met vrijdag 24 mei
De senioren, C-, D-, E- en F-junioren trainen tot en met vrijdag 31 mei.

Op Hemelvaartsdag donderdag 30 mei zijn er geen trainingen.

Wil je op Hemelvaartsdag of na deze data met je team trainen, dan kan dat natuurlijk! Stem dit dan af met je trainer en geef het door aan de technische commissie door in een mail aan [email protected]. Wij zorgen dan dat het veld gereserveerd is voor jullie training.

Belangrijke data de komende weken:
Zaterdag 15 juni - Jongste Jeugd Dag
Dinsdag 25 juni - Algemene Leden Vergadering (aanvang 20.00 uur)
Zaterdag 29 juni  - Vlaggetjesdag
Woensdag 24 juli tot en met vrijdag 26 juli - Hockey 3 daagse E- en F-jeugd

De nieuwe teams worden in de week voor vlaggetjesdag bekend gemaakt via het beschermde deel van de website.

Start seizoen 2019/2020:
Maandag 26 augustus - start training selectieteams
Zaterdag 31 augustus - oefenwedstrijden
Maandag 2 september - start trainingen alle teams inclusief keepers
Zaterdag 7 september - start competitie

De concept-speeldagenkalender van het nieuwe seizoen vind je op de website van de KNHB via onderstaande link en in bijgaande pdf: