slider_01.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

Teams | Coaches | Trainers komende seizoen

15-7-2019  |
Nieuwe Teams
Jullie nieuwe teams en coaches staan vanaf nu in de Lisa app. Zie je jouw nieuwe team nog niet in de app dan kan je het best even opnieuw inloggen in de app.

Voor MD1 en MA2 zijn we nog op zoek naar een coach.
Daarnaast zijn er nog wat plekken voor (nieuwe) trainers.
Vind je het leuk om een team te begeleiden bij training en/of wedstrijden stuur dan een mail naar [email protected]

De MF teams worden in de komende weken ingedeeld. Er melden zich nog veel nieuwe leden, dus daarom wachten we nog even met het indelen van de F teams. Zodra de teams zijn ingedeeld worden de ouders uitgenodigd voor een introductiegesprek.

Trainingen
Het voorlopig trainingsschema wordt voor de start van de zomervakantie bekend gemaakt. Zodra het trainingsschema van komend seizoen beschikbaar is laten we dit aan je weten via de website.

Informatie rond de start van de trainingen vind je hier:

Wil je al eerder beginnen met trainen of thuis een oefenwedstrijd spelen stuur dan even een mail naar [email protected] dan zorgen we dat er een veld voor jouw team gereserveerd wordt.

Technische Commissie MHC Voorhout