slider_04.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg slider05.jpg slider01.jpg

Zaalhockey 2-daagse (tijdens de kerstvakantie)

16-12-2019  |

Train op professionele wijze met ons mee en geniet van 2 dagen volop zaalhockeyplezier! Maak kennis met de nieuwste oefenvormen en speel mee in ons fantastische toernooi. Schrijf je dus snel in!

De Zaalhockey 2-daagse staat in het teken van professionele techniektrainingen. Functionele techniek, tactiek en plezier staan hier centraal.

2 en 3 januari

De hockeydagen zijn onderverdeeld in twee trainingen: 10.00- 12.00 uur en 14.00-16.00 uur (toernooi). Spelers/speelsters kunnen gebracht worden om 09.30 en uiterlijk 16.30 uur worden opgehaald. In de middagpauze zal de lunch en animatie worden verzorgd door Play2Improve.

Locatie
De Zaalhockey 2-daagse wordt gehouden in sporthal Duinwetering in Noordwijk. Sporthal Duinwetering ligt aan de Duinwetering 105 en is gemakkelijk te bereiken voor spelers/speelsters uit de omgeving.

Deelnemers
De hockey 2-daagse wordt georganiseerd voor jongens en meisjes uit de F-, E-, en D-jeugd (6 tot en met 12 jaar). Belangrijk om te vermelden is dat de hockey 2-daagse niet clubgebonden is. Dat wil zeggen dat iedereen welkom is, ook leden van andere verenigingen en zelfs kinderen die niet staan ingeschreven bij de KNHB!

Waarom kiezen voor Play2Improve-Zaalhockey 2-daagse
– Spelers/speelsters worden begeleid door gediplomeerde en ervaren trainers.
– Door de trainingsgroepen klein te houden, krijgen de spelers/speelsters voldoende individuele aandacht.
– De trainingsgroepen worden ingedeeld op leeftijd en kwaliteit. Hierdoor traint iedereen op zijn of haar eigen niveau.
– Spelers/speelsters beleven leerzame en gezellige hockeydagen.
– Uw kind is actief in een veilige en vertrouwde omgeving.
– De trainers worden opgeleid volgens de Play2Improve-hockeymethode.

De kosten voor de Zaalhockey 2-daagse bedragen 95,- euro.
Dit is inclusief het Play2Improve-trainingsshirt, een sportlunch gedurende de twee dagen en diverse tussendoortjes. Inschrijven kan via deze link: https://hockey.play2improve.nl/inschrijven/