slider05.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider01.jpg

Noodkreet: geluidsinstallatie is overleden!

21-1-2020  |

Wie kan ons helpen?

Na een groot aantal jaren trouwe dienst lijkt het erop dat de geluidsinstallatie in het clubhuis is overleden. Het apparaat is verbonden met de computer, waar nog steeds Windows 7 op staat, en die supertraag draait.

Het spul is verouderd en aan vervanging toe. Een clubhuis zonder muziek is geen optie! Een nieuwe computer en geluidsinstallatie is op dit moment financieel een aderlating.

Wie kan ons helpen, heeft verstand van een pc en geluidsinstallatie of heeft nog iets bruikbaars op zolder/opslag staan?

Graag een mail naar [email protected] of [email protected].

We willen voordat de tweede helft van de competitie begint dit klusje klaren, maar hebben te weinig verstand van computers en installatie.

We zoek dus een 'computerman' en 'geluidsman'.

Vriendelijke groet, namens het klusteam/accommodatie

Mart