slider_03.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_01.jpg

England Hockey Tour 2020

30-1-2020  |

Ga jij mee hockeyen in Engeland in de herfstvakantie?
Van zondag18 tot en met vrijdag 23 oktober 2020 gaat MHC Voorhout op Hockey Tour in Engeland. Een unieke kans om veel te hockeyen, uitgebreid kennis te maken met het Engelse schoolleven en natuurlijk veel plezier te maken.

Waar gaan we heen?
De reis gaat naar de mooie stad Bath in Somerset (West-Engeland). Daar zijn veel scholen en clubs waar we tegen gaan spelen. We logeren in Youth Hostel Bath.

Voor wie?
De reis staat open voor maximaal 42 Meisjes en Jongens A en B in seizoen 2020-2021. Dus ben je op 1 oktober 2020 14 jaar, dan ben je een B-speler en kun je mee! Alle speelniveaus mogen mee.

Kosten
De reissom per deelnemer wordt geraamd op €525 - €550 (nog uit te werken). Om de reis zo betaalbaar mogelijk te houden is er een sponsorprogramma en kan iedereen meehelpen om de hockeytourkleding en leuke activiteiten te verdienen. In 2015 was er bijvoorbeeld een clinic van een Britse international en hebben we gespeeld in het schitterende Olympisch hockeystadion Lee Valley in Londen.

MHCV historie
Om je een beeld te vormen van internationaal hockeyen kun je bij de bar in het clubhuis en bij de kleedkamers fotoposters zien van vorige hockeyreizen. Zo heeft de club in Yorkshire (2009), Schotland (2011), Barcelona (2013) en in Brighton/Londen (2015) gehockeyd. Het waren grandioze trips met veel hockey, prachtige avonturen en een prima kans om je Engels te oefenen. Daar wil je natuurlijk bij zijn!

Voorinschrijving
Schrijf je nu in via deze link(https://forms.gle/pJbxcM88NEyR2ncd6).
De inschrijving wordt definitief als later ook de aanbetaling van €100 is ontvangen.

Heel leuk als je meegaat!

Vragen?
Als je vragen hebt mail of bel dan gerust met één van de leden aan van de England Hockey Tour commissie 2020.

De Hockey Tour Commissie leden zijn:
Michiel van Doeveren, ([email protected], 06-52496924)
Saskia van Houten-Passchier, ([email protected], 06-10026028)
Vincent van der Laan
Margriet Noordoven-Schaafsma