slider_06.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider05.jpg slider01.jpg

Corona-update 19 maart

18-3-2020  |

Zoals in eerdere berichten op onze website gemeld, willen wij jullie naar aanleiding van onder meer dit bericht op de nieuwswebsite Inteylingen erop wijzen dat het niet de bedoeling is om zelfstandig alleen of in groepen te trainen/hockeyen op de velden van MHC Voorhout.

MHC Voorhout volgt het beleid van de KNHB en de overheid.
Voor de duidelijkheid: De overheid heeft tot 6 april sportgelegenheden gesloten.

Jullie krijgen van de trainers deze week een programma voor het individueel op peil houden van jullie conditie. Wij adviseren jullie om ook deze trainingen zelfstandig te doen en je te beperken tot communicatie via sociale media.

Door berichten van je individuele training te delen via sociale media motiveer je teamleden en verenigingsleden. Succes de komende weken!