slider_01.jpg slider01.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg

Dames 1 speelt gelijk en de Heren verliezen

5-10-2020  |

De Voorhoutse dames deden zichzelf te kort met de puntendeling tegen Saxenburg.

Voorhout begon slordig en gaf Saxenburg de kans om snel te counteren. Zij maakten hiervan in de eerste helft dankbaar gebruik. Toch kwam Voorhout met goed spel terug in de wedstrijd en maakte de aansluittreffer met een strafbal. Beide teams gingen de rust in met een 1-2 stand.

In de 2e helft was Voorhout sterker en kwam op de verdiende 2-2. De Voorhoutse dames konden de wedstrijd niet omzetten naar winst door vele kansen te missen. In de laatste minuten verspeelden zij de 3 punten. Met goed spel en hoog tempo heeft Voorhout weer hoop voor de toekomst.

De Heren verdienden meer dan een 1-3 verlies tegen Saxenburg. In het 1e kwart scoorde Saxenburg met de eerste twee doelpogingen twee schitterende en onhoudbare doelpunten. Het team van Voorhout stelde zelf een aantal kansen hier tegenover, met het verschil dat zij niet scoorden. Voorhout kwam in het 2e kwart met 0-3 achter en gingen met deze stand de rust in.

In het 3ekwart speelde Voorhout erg goed en kwam verdiend op 1-3. Veel verder kwamen zij niet en werden verslagen op rendement.

Foto’s van de dames zijn te zien op facebook

Gr Mart