slider_01.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_03.jpg

Corona update 23 februari

23-2-2021  | Goed nieuws voor onze seniorenteams: Alle senior spelers onder de 27 jaar mogen weer gaan trainen en onderlinge wedstrijden spelen vanaf woensdag 3 maart.

Doordat de avondklok voorlopig nog van kracht blijft moeten we met beperkte capaciteit voor alle teams een plekje vinden om te trainen. Dit gaat ervoor zorgen dat het trainingsschema aangepast zal worden. Trainingen worden indien noodzakelijk ingekort en/of verplaatst.
Houd na de voorjaarsvakantie het trainingsschema op de website en in de app goed in de gaten.

Ook het huidige wedstrijdschema van weekend 6/7 maart zal worden aangepast zodat de senioren teams kunnen aansluiten bij de onderlinge wedstrijden.

Zodra de nieuwe schema's bekend zijn wordt dit gemeld via de website.