slider05.jpg slider_06.jpg slider_01.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider_03.jpg

Corona update 9 maart | Start trainingen senioren >26jr

9-3-2021  | Op de persconferentie van maandag 8 maart zijn een beperkt aantal versoepelingen van de Corona maatregelen voor de sport aangekondigd. Vanaf 17 maart mogen in plaats van 2 nu 4 spelers van 27 jaar en ouder als groep trainen.

Met groepjes van 4 spelers kunnen we natuurlijk wel wat leuke hockey oefeningen doen. Vanaf donderdag 18 maart starten we daarom met Corona trainingen voor onze senioren.

Er is maar beperkte ruimte op het veld en in het trainingsschema, dus we ontkomen niet aan het inschrijven voor deze trainingen.

Alle leden van 27 jaar en ouder (trimmers, en senior leden) kunnen zich via onderstaande link inschrijven en ontvangen voor de training bericht over planning en regels tijdens en rondom deze trainingen.

Er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus wacht niet te lang met inschrijven: Inschrijfformulier trainingen senioren