slider05.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg

Corona update 20 april | Aanpassing trainingsschema

20-4-2021  |
Tijdens de persconferentie van dinsdag 20 april is aangekondigd dat de avondklok met ingang van 28 april wordt beƫindigd. Wij passen per 28 april het trainingsschema aan naar de oorspronkelijke trainingstijden. Dit Per 28 april zijn de starttijden van alle trainingen gewijzigd. Je vindt de aanvangstijden van jouw training in de Lisa app en op de website.

In de mei vakantie van maandag 3 tot en met vrijdag 7 mei zijn er GEEN trainingen.

De aanvangstijden van de onderlinge wedstrijden op zondag 25 april en zondag 2 mei zijn aangepast in verband met de start van de FunKey hockey vanaf 25 april. De nieuwe tijden vind je in de Lisa app en op de website.

Heb je vriendjes, vriendinnetjes, buren of familie in de leeftijd tot 6 jaar nodig ze dan vooral uit om deel te nemen aan de FunKey hockey.  De FunKey trainingen zijn er speciaal voor nieuwe leden die nog te jong zijn om competitie te spelen maar wel al vast kennis willen maken met onze hockeyclub.

Inschrijven en informatie over de FunKey hockey vind je op deze pagina