slider05.jpg slider_03.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg

Corona Update KNHB | Speeldagen seizoen 2021-2022

25-4-2021  |
We zitten natuurlijk nog volop in de Corona maatregelen, maar doordat het vaccineren op gang is gekomen, is onze verwachting dat er voor de zomervakantie nog wat verlichtingen van de maatregelen volgen.

De KNHB heeft vorige week besloten om de competitie van 2020-2021 niet meer op te starten. In geval de Corona maatregelen in de komende weken verder worden versoepeld, waardoor wedstrijden weer mogelijk worden, gaan we wedstrijden inplannen tegen omliggende clubs.
Tot die tijd blijven we onderlinge wedstrijden inplannen. De wedstrijden in mei worden vanaf komende week zichtbaar in de Lisa app en op de website.

De KNHB heeft de speeldagenkalender voor volgend seizoen bekend gemaakt.
De planning van de KNHB is om in het weekend van 11 en 12 september de competitie te starten. Vanuit MHC Voorhout zorgen we in het weekend van 4 en 5 september voor een oefenprogramma voor alle teams.

Je vindt de volledige speeldagenkalender (PDF) op onderstaande links.