slider_03.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider05.jpg

Clubhuis beperkt geopend | Corona maatregelen regionale competitie

11-6-2021  |
Ondanks recente versoepelingen voor horeca heeft het bestuur van MHC Voorhout na overleg met commissies besloten het clubhuis en terras dit seizoen gesloten te houden.

Regels en voorschriften die gelden voor horeca zijn ook van toepassing op sportverenigingen. Onze capaciteit in het clubhuis en op het terras is te beperkt, toezien op en handhaven van deze regels is organisatorisch niet haalbaar met de vrijwilligers die onze club beschikbaar heeft..

Daarnaast is het gezien de korte periode tot einde seizoen ook niet rendabel om nu nog voorraad in te kopen.

Als uitzondering hierop zullen we echter de 3 aankomende zaterdagen van de regionale competitie het clubhuis wel open stellen voor koffie, thee en limonade.

We verzoeken bezoekende teams en teambegeleiding om zich wel te registreren, afstandsregels te respecteren en aanwijzingen van onze vrijwilligers op te volgen. Samen houden we het veilig èn leuk.

Scan de barcode om je aan te melden via onderstaande link of QR code: