slider_01.jpg slider05.jpg slider01.jpg slider_03.jpg slider_06.jpg slider_04.jpg

Deze week laatste trainingen | Teams 2021-2022

21-6-2021  |
Komend weekend (zaterdag 26 juni) spelen de jeugdteams de laatste wedstrijden in de door de KNHB georganiseerde regio competitie. Komende week is ook de laatste week waarin we volgens het trainingsschema trainen (dus tot en met vrijdag 25 juni).

Wil je met je team doorgaan met trainen na 25 juni dan kan dat natuurlijk. Maak hier zelf afspraken over met jullie trainer(s) en meld wat jullie hebben afgesproken aan de club via een mail naar [email protected]. Wij zorgen ervoor dat er een veld voor je wordt gereserveerd.

De voorlopige teamindeling seizoen 2021-2022 wordt binnenkort via het beschermde deel van de website bekend gemaakt.
Over precieze datum en tijdstip volgt later deze week informatie via de website zodat jullie allemaal tegelijk kunnen zien in welk team je volgend seizoen speelt. Er volgt dan ook informatie over de activiteiten die we voor de zomervakantie met de nieuwe teams organiseren .