slider_04.jpg slider_01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider05.jpg

Hockeymannen effectief met strafcorner tegen Lelystad 3-0

19-9-2021  |

Na de eerste winstpartij speelden de mannen opnieuw thuis. Deze keer was Lelystad de tegenstander. Voorhout won met een solide partij en heeft nu na 2 wedstrijden 6 punten. De dames wonnen overigens ook met 0-3 in de uitwedstrijd tegen Thor.

Beide teams waren elkaar in het 1e kwart aan het aftasten. Na 13 minuten kreeg Voorhout een strafcorner. Met een fantastische sleep trof Louis van Paridon de bal het net onder de lat en scoorde de 1-0. Hij herhaalde dit kunststukje in het 2e kwart en de mannen uit Voorhout gingen met een 2-0 voorsprong het 3e kwart in. Voorhout speelde verzorgd hockey en liet zich niet uit de tent lokken door de mannen uit Lelystad. Aan het einde van het 3e kwart kreeg Voorhout de ultieme kans om de voorsprong uit te breiden. Timo van Katwijk werd in de cirkel gevloerd en een strafbal was de enige optie. Elie Kiabokulua plaatste de bal naast het doel, maar maakte zijn fout een minuut later weer goed door een strafcorner te forceren. Louis van Paridon scoorde opnieuw uit de strafcorner en bracht de score op 3-0. Het laatste kwart werd goed uitgespeeld door Voorhout met Sebastiaan van der Tas als betrouwbare sluitpost. De mannen uit Voorhout maakten een goede indruk en de hoop is dat zij deze reeks kunnen voort zetten. De foto's zijn te zien op FB https://www.facebook.com/mhcvoorhout.

Groetjes Mart