slider05.jpg slider01.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg slider_01.jpg slider_04.jpg

Corona update 18 december

20-12-2021  | Helaas zijn tijdens de persconferentie van afgelopen zaterdag nieuwe lockdown maatregelen aangekondigd die veel invloed hebben op onze sport.

In de lockdown periode, die tot en met 14 januari 2022 duurt, is binnensport niet toegestaan. De zaalhockey wedstrijden in deze periode komen dus te vervallen. De zaaltrainingen die voor 17:00 gepland stonden zijn inmiddels uit het trainingsschema verwijderd.

De KNHB heeft via haar website gemeld dat, zodra dit weer mogelijk is, de zaalhockey competitie wordt hervat. (link nieuwsbericht KNHB)

Buitensport -dus veldhockey- is met restricties toegestaan voor spelers onder 18 jaar voor onderlinge wedstrijden en trainingen. Het is niet toegestaan veldwedstrijden te spelen tegen andere clubs. Spelers ouder dan 18 jaar mogen trainen in tweetallen - twee personen per veld deel.

Aangezien een groot deel van lockdown tijdens de kerstvakantie valt en deels nog onzeker is maken we in de komende weken afspraken met de teams over onderlinge wedstrijden direct na de kerstvakantie (weekends van 1/2 en 8/9 januari).

Wil je in de komende periode met je team op het veld trainen dan kan dit tot 17:00.
Neem hiervoor contact op met je trainer en meld jullie teamtraining via [email protected]. Het is niet toestaan zelfstandig gebruik te maken van de velden!

Wil je in de periode tot en met de kerstvakantie al een onderlinge wedstrijd spelen dan kun je dit ook melden via bovengenoemd mailadres.

Zodra er meer bekend is over onderlinge wedstrijden wordt dit gemeld via de website.