slider_06.jpg slider05.jpg slider_04.jpg slider01.jpg slider_01.jpg slider_03.jpg

Uitnodiging | ALV donderdag 25 mei 20:00

18-4-2023  |

Graag nodigt het bestuur je uit om op donderdag 25 mei aanwezig te zijn bij de Algemene Ledenvergadering (ALV) van MHC Voorhout.

De ALV is voor al onze leden en ouders/vertegenwoordigers van leden.
Tijdens de ALV wordt over diverse onderwerpen gestemd en wordt je geïnformeerd over allerlei actuele, vaak bestuurlijke, zaken rondom onze vereniging. Natuurlijk heb je ook gelegenheid om vragen te stellen aan het bestuur en eigen ideeën in stemming te brengen.

Wij vinden het fijn als je voor deelname aan de ALV aanmeldt door een mail te sturen naar [email protected].
Je krijgt dan de agenda en andere documenten met een uitnodiging per mail toegestuurd. Bovendien weten we dan ongeveer hoeveel deelnemers aanwezig zijn.

Je mag natuurlijk ook langskomen zonder je aan te melden. In dat geval vind je de agenda en andere documenten m.b.t. de ALV uiterlijk twee weken voor de vergadering op het beschermde deel van de website onder >Documenten >ALV.