slider_01.jpg slider_03.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_06.jpg

De eerste week na de invoering van Lisa en Emma

9-11-2008  |

De eerste week na de invoering van Lisa en Emma

Als het goed is hebben jullie onlangs de brieven ontvangen met daarin jullie login code en wachtwoord voor de nieuwe en aparte omgeving op onze website (www.mhcvoorhout.nl). Bij een eerste check heb ik gezien dat een aantal teams al gebruikt hebben gemaakt om het profiel van hun team aan te maken en dat ziet er leuk uit. Via deze weg zou ik dan alle andere willen aansporen dit voorbeeld te gaan volgen. Natuurlijk kan je ook net als op Hyves en LinkedIn je eigen profiel aanmaken. Mocht je overigens geen brief hebben ontvangen of je gegevens (zoals naam adres of woonplaats) in Emma niet correct vermeld staan, meld dit dan via [email protected].

Graag maak ik tevens van de gelegenheid gebruik om iedereen aan te sporen om te controleren of het e-mail adres wat in Emma staat correct is. Als er nog geen e-mail adres in staat, vul deze dan alsnog in want na de winterstop zal alle communicatie verlopen via Emma en de e-mail adressen die hierin bekend zijn. Het zou vervelend zijn als je verstoken blijft van de laatste informatie. Overigens geldt dit ook voor het mobiele telefoon nummer.

Dit keer is tevens de eerste keer dat we de facturatie via het nieuwe ledenadminstartie systeem laten uitvoeren. Ongetwijfeld zullen er een aantal dingen nog niet helemaal goed zijn gegaan. Wij hopen dat jullie hiervoor begrip hebben en ons willen helpen dit te vervolmaken. Mochten jullie een factuur hebben ontvangen terwijl jullie via incasso betalen meldt dit dan bij de penningmeester ([email protected]). Als jullie geen factuur hebben ontvangen meldt dit dan ook bij de penningmeester.

We zijn als vereniging best trots op de invoering van het nieuwe ledenadminstarie systeem met als bedoeling dat de vrijwilligers minder werk gaan hebben aan de administratie. En dat zij zich met name bezig kunnen gaan houden met hetgeen waar het echt om gaat bij een hockey vereniging; met plezier hockeyen !!

Jean-Louis Roso

Secretaris MHC Voorhout