slider_01.jpg slider01.jpg slider_04.jpg slider05.jpg slider_06.jpg slider_03.jpg

Zaalkampioenen!

4-3-2011  |

Maar liefst 30 teams hebben dit jaar meegedaan aan de zaalcompetitie.

In december ging het even mis en kon er, vanwege de winterse weersomstandigheden, een heel weekend geen zaalhockey worden gespeeld. Gelukkig bleef het bij dat ene weekend en kon er daarna weer gewoon gehockeyd worden. Meisjes D2 werden als eerste zaalkampioen door alle 8 wedstrijden te winnen. Voor het eerst deden er ook 6 E-teams mee en heeft de JE1 een fantastische prestatie neergezet door ongeslagen kampioen te worden!

Ook JD1 heeft het fantastisch gedaan: alle wedstrijden gewonnen, en dus ook kampioen!

Voor de meisjes B2 was het tot het laatst toe spannend maar door een dik verdiende overwinning van 3-0 op de directe concurrent Noordwijk zijn ook zij zaalkampioen!

En dan zijn er ook nog zes teams tweede geworden: Dames 1 met slecht 3 punten verschil met de nummer 1, Dames 4 (dankzij een goed doelsaldo), JC1 met een gedeelde 1e plaats (door een klein verschil in tegendoelpunten toch tweede), MB1 (tweede in de 1e klasse, ook een hele goede prestatie), MC4 een verdiende 2e plek, MD1 als eerste geƫindigd maar door een ongelijk aantal gespeelde wedstrijden in de poule toch tweede (jammer meiden!).

Al met al een zeer geslaagd zaalhockeyseizoen!